Anda suka lawat blog ini?

Teman Bicara Hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 May 2013

Cinta dan Wahyu [Episod 10]

# EPISOD 10 #

C.I.N.T.A
D.A.N
W.A.H.Y.U


(Kredit kepada A Fauwaz Mohamed)


JANGAN LUPA SAKSIKAN

SETIAP SELASA

JAM 10.00 MALAM

HANYA DI TV AL HIJRAH

# EPISOD 7 # CINTA DAN WAHYU

# EPISOD 6 # CINTA DAN WAHYU

# EPISOD 5 # CINTA DAN WAHYU

# EPISOD 4 # CINTA DAN WAHYU

# EPISOD 3 # CINTA DAN WAHYU

# EPISOD 2 # CINTA DAN WAHYU

# EPISOD 1 # CINTA DAN WAHYU


Bicara IMG:
andainya benar maka tepatlah apa yang ku ramalkan >>> mood jiwang di pagi hari...


17 May 2013

My 2nd Interview...

17 MEI 2013 | 7 REJAB 1434

Pagi nanti bersiap2 ke Putrajaya...

My 2nd Interview...

Semoga hari Jumaat yang mulia ini dimurahkan rezeki untukku...

Amin...





Bicara IMG:
Ya Allah, sekiranya rezeki itu telah ditakdirkan untukku maka berikanlah kepadaku...namun
sekiranya rezeki itu bukan untukku, maka Kau berikanlah kepada yang selayaknya...


16 May 2013

Cinta dan Wahyu [Episod 8]


# EPISOD 8 #

C.I.N.T.A
D.A.N
W.A.H.Y.U


(Kredit kepada A Fauwaz Mohamed)


JANGAN LUPA SAKSIKAN

SETIAP SELASA

JAM 10.00 MALAM

HANYA DI TV AL HIJRAH


# EPISOD 7 # CINTA DAN WAHYU

# EPISOD 6 # CINTA DAN WAHYU

# EPISOD 5 # CINTA DAN WAHYU

# EPISOD 4 # CINTA DAN WAHYU

15 May 2013

Hukum Sambut Hari Ibu...

Ramai yang saya tengok orang duk sambut HARI IBU...

Sebenarnya boleh ke kita sambut HARI IBU???

Jom kita tengok apa yang Ustaz Azhar Idrus kata tentang

HUKUM SAMBUT HARI IBU

# Sumber #




NIAT SAMBUT HARI IBU



WISH HARI IBU



BERI HADIAH PADA IBU PADA HARI IBU



SAMBUT HARI IBU



UCAP SELAMAT HARI IBU



Bicara IMG:
w/pun aku belum bekerja, tapi hadiah yang paling berharga dan bernilai yang mampu ku berikan untuk MA dan ABAH adalah DOA...

Ku doakan semoga Allah panjangkan umur dan sentiasa melindungi MA dan ABAH...Amin...


12 May 2013

Cinta dan Wahyu [Episod 7]


# EPISOD 7 #

C.I.N.T.A
D.A.N
W.A.H.Y.U


(Kredit kepada A Fauwaz Mohamed)


JANGAN LUPA SAKSIKAN

SETIAP SELASA

JAM 10.00 MALAM

HANYA DI TV AL HIJRAH


# EPISOD 6 # CINTA DAN WAHYU

# EPISOD 5 # CINTA DAN WAHYU

# EPISOD 4 # CINTA DAN WAHYU

# EPISOD 3 # CINTA DAN WAHYU

# EPISOD 2 # CINTA DAN WAHYU

# EPISOD 1 # CINTA DAN WAHYU


Bicara IMG:
Salam Rejab buat seluruh muslimin dan muslimat...

08 May 2013

11 Mei 2013 = 1 Rejab 1434

kawan-kawan ingat tak hari nie dah berapa hari bulan?

8 MEI !!!!!!

jawapan tu memang la betul....

tapi kalau dalam bulan Islam dah berapa haribulan???

1 REJAB bila pulak ?????

pasti ramai yang lupa dan tak tahu kan....termasuklah aku jugak...

tadi duk search kat Jakim, terjumpalah fakta nie....

sebelum tu, nak jawab dulu soalan tadi...

HARI INI DAH

27 JAMADIL AKHIR 1434

Jadi....

1 REJAB 1434

jatuh pada

hari SABTU ini ( 11 MEI )

cuba tengok Takwim dari JAKIM



Sumber: JAKIM


Bicara IMG:
semoga dipanjangkan umur bertemu dengan Ramadhan Al-Mubarak...Amin...


07 May 2013

Cinta dan Wahyu [Episod 6]


# EPISOD 6 #

C.I.N.T.A
D.A.N
W.A.H.Y.U


(Kredit kepada A Fauwaz Mohamed)


JANGAN LUPA SAKSIKAN

SETIAP SELASA

JAM 10.00 MALAM

HANYA DI TV AL HIJRAH

*******************************************************

JANGAN LUPA TENGOK MALAM NIE

# EPISOD 7 #


# EPISOD 5 # CINTA DAN WAHYU

# EPISOD 4 # CINTA DAN WAHYU

Drama Cinta dan Wahyu

Loading...

Drama Warkah Cinta

Loading...

HEALTHY R US

HEALTHY R US
Saya suka jenguk blog nie...Jom la jenguk...

SENTIASA UNIK BERSAMA UNIC

SEKALI INTIM TERUS INTEAM