Anda suka lawat blog ini?

Teman Bicara Hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 October 2009

Harapanku...


Exam dah nak dekat..bimbang plk aku tgk student2 1st year yg nak midterm 20hb nie..Ermmm..mcm aku pulak nak exam..hehe..Bukan calang2 subjek nie..Subjek STATISTIK..blh berkerut dahi budak2 nie bila jawab soalan tutorial..Walaupun subjek nie nampak 'susah' (tapi x susah pun..mcm makan kacang je)..hehe..Tapi, aku tengok student2 nie bersemangat nak belajar n explore sendiri mcmn nak solve problem tu..Bagus2..Kak Intan doakan smoga smua berjaya dlm midterm mahupun final exam..

Selasa nie 20hb, student2 1st year SM Sains (Matematik Kewangan) n SM Sains (Matematik Komputasi) akan ada Midterm bg subjek Statistik (MTK3400)..So, sbg demonstrator, harapanku hanya 1..iaitu melihat kejayaan student2 yg pernah aku ajar (aku bukannye lecturer, tp menyampaikan ilmu) selama 4 bulan nie berjaya dlm subjek STATISTIK..


MTK 3400 (STATISTIK) = A



p/s : Jangan lupa HAFAL FORMULA..n RAJIN2 LAH BUAT TUTORIAL...

No comments:

Post a Comment

HEALTHY R US

HEALTHY R US
Saya suka jenguk blog nie...Jom la jenguk...

SENTIASA UNIK BERSAMA UNIC

SEKALI INTIM TERUS INTEAM