Anda suka lawat blog ini?

Teman Bicara Hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 December 2012

Terima Kasih Buat Mereka...

Di kala aku tersungkur
Di kala aku sedih
Di kala aku kesunyian

Kasih sayang mereka
Senyuman mereka
Gelak tawa mereka
Keprihatinan mereka

Membuatkan ku terharu
Membuatkan ku terkenang sejenak
Membuatkan ku lebih berusaha

Lebih berusaha walaupun aku pernah tersungkur
Lebih yakin dari dulu
Kerna berkat doa dan restu mereka
Kerna kata-kata semangat mereka

Terima kasih atas segalanya
Moga impianmu
Moga hasratmu
Untuk melihat diriku berjaya
Tercapai dengan izin-Nya...


Lovely you all so muchhhhhhhhhh
(TO MY LOVELY MA, ABAH & MY SIS)
Till the end of my life


comel tak???
(hadiah hari jadi drpd anak sedaraku....so sweet...)


Ya Allah...

Alhamdulillah...

Alhamdulillah...

Alhamdulillah...


Tiada apa mampu ku ucapkan di hari kelahiranku ini...

Hanya mampu bersyukur kerana ke hadrat Allah S.W.T 
dan juga 
3 insan yang amat ku sayangi...

Kerana merekalah aku masih di sini
dan mampu mengharungi segala ujian dengan tabah...
Sesungguhnya merekalah NYAWAKU...


IMPIAN KU HANYA SATU
(moga impianku utk bawa ma, abah n my sis ke Mekah
di makbulkan Allah S.W.T.
Amin...)



Bicara IMG: semoga segala urusanku pada minggu ini berjalan dengan lancar...

Mood: tak sabarnya nak sambut hari lahir bersama2 org tercinta...


2 comments:

HEALTHY R US

HEALTHY R US
Saya suka jenguk blog nie...Jom la jenguk...

SENTIASA UNIK BERSAMA UNIC

SEKALI INTIM TERUS INTEAM