Anda suka lawat blog ini?

Teman Bicara Hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01 September 2013

Seminar Solat & Selawat Tour bersama Ustaz Don di Terengganu...

Time tak ada kerja....sibuk nak kerja....Time dah dapat kerja...blog nie terabai pulak...

But...it's ok...coz I'm just PART-TIME BLOGGER...

Alhamdulillah...dah 8 minggu aku mengajar di sini....Syukur ke hadrat Allah S.W.T kerana telah perkenankan doaku agar dimurahkan rezeki + cepat2 dapat kerja w/pun ......(biarlah hanya aku dan Dia saja yang tahu)....

Kesibukanku untuk membahagikan masa antara mengajar dan belajar membuatkan ku lebih bersemangat + sabar dan yakin dengan setiap janji Allah yang telah ditentukan untukku...

Selalu terdetik di hati ini...tiap kali keluar rumah, 

Aku ajar student2 ku hari ini kerana-Mu Ya Allah....dan aku mohon pada-Mu...Kau permudahkanlah urusanku nanti...Amin...

Alhamdulillah...setakat ini urusanku berjalan dengan lancar dan ku doakan juga agar student2 ku dipermudahkan dalam belajar dan berjaya dalam exam nanti....

Ok....tadi ada terlihat hebahan di FB Ustaz Don Daniyal Don Biyajid: Solat & Selawat Tour berkenaan Seminar Solat dan Selawat Tour bersama Ustaz Don yang akan di adakan di TERENGGANU...
(dekat je dengan rumah....bolehlah bawak ma sekali...)


kpd org2 ganu...
JOM PAKAT2 MAGHI BLAKE!!!!!

TAMBAH ILMU...KUMPUL PAHALA...


Bicara IMG:
pack betul schedule untuk 2hb-5hb....semoga Allah permudahkan segalanya...Amin...

No comments:

Post a Comment

HEALTHY R US

HEALTHY R US
Saya suka jenguk blog nie...Jom la jenguk...

SENTIASA UNIK BERSAMA UNIC

SEKALI INTIM TERUS INTEAM