Anda suka lawat blog ini?

Teman Bicara Hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 November 2013

Abah..."Supervisor" Yang TERBAIK!!!

20112013 | 16 Muharram 1435H

SELAMAT HARI LAHIR BUAT ABAH TERCINTA

Semoga Abah dipanjangkan umur,

murah rezeki, sihat tubuh badan,

sentiasa dalam lindungan dan kasih sayang Allah S.W.T.

serta menjadi

ABAH, SUAMI DAN TOKI YANG TERBAIK!!!

WE ALL LOVE YOU ABAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ABAH...
YOU ARE MY SUPER DUPER SUPERVISOR!!!!

...Cerita di sebalik gambari ini...4 tahun lepas...

Pensyarah IPTA: 
Ini supervisor kamu ke? (sambil menunjuk ke arah abah)

Me: 
bukanlah Prof...ini ayah saya... (sambil senyum2)

Pensyarah IPTA: 
ingat supervisor kamu tadi...bagus betul ayah kamu..
siap temankan anak dia...dah macam supervisor pulak...

Me: 
ayah saya memang suka temankan saya...

~ w/pun abah tak tahu apa2 tentang conference tu, tapi abah sanggup temankan sampai habis conference ni habis...2 hari tu...berkat doa abah la paper yg present time tu berjaya di publish dlm Science Direct...

TERIMA KASIH ABAH 
SEBAB TEMANKAN ANAK DARA MU INI...



Bicara IMG:
dapat perkhabaran yg co-sv ku, Tn. Hj. Muhammad Zaidi telah kembali ke rahmatullah pagi tadi...
banyak pertolongan dan jasa arwah sepanjang aku siapkan tesis nie...
semoga allahyarham ditempatkan di kalangan org2 yg beriman dan soleh dan ilmu yg disampaikan kpd anak2 muridnya menjadi amal jariahnya...
Al-Fatihah...

No comments:

Post a Comment

HEALTHY R US

HEALTHY R US
Saya suka jenguk blog nie...Jom la jenguk...

SENTIASA UNIK BERSAMA UNIC

SEKALI INTIM TERUS INTEAM