Anda suka lawat blog ini?

Teman Bicara Hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 December 2009

Salam Ma'al Hijrah 1431...

Assalamualaikum..Syukur, Alhamdulillah..akhirnya aku n teman2 ku selamat sampai dr melaka..baru je smpai pagi tadi..lebih kurang pukul 5 pagi..post kali nie bukan nak cite psl conference n holiday aku n teman2 kat melaka (coz gmbr2 x transfer lagi..insya-Allah, nnti post lps nie aku akan kongsi pengalaman ku ke melaka..)

Di kesempatan Jumaat yg mulia nie, aku nak ucapkan

Salam Ma'al Hijrah 1431

kpd smua..Semoga tahun nie lebih baik drpd sebelumnya..dan sama2 kita memperbaiki serta meningkatkan amal ibadat kita kpd Allah S.W.T...Aminnn...


Sabda Nabi Muhammad S.A.W.

"Beruntunglah orang itu apabila hari ini lebih baik dari semalam, terpedayalah orang yang hari ini sama seperti semalam dan celakalah orang yang hari ini lebih buruk dari semalam."






No comments:

Post a Comment

HEALTHY R US

HEALTHY R US
Saya suka jenguk blog nie...Jom la jenguk...

SENTIASA UNIK BERSAMA UNIC

SEKALI INTIM TERUS INTEAM