Anda suka lawat blog ini?

Teman Bicara Hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 October 2010

Demi "T" Ku Sanggup...

Kalau itu terbaik buatku...

"T": Awak nie boleh je luangkan masa kat FB tu..tapi dgn "saya" mcm susah je..sekejap plk tu..knp yer?

Diriku: Yer ke? Tak ada la..Saya tak lupa "awak"..

"T": Kalau mcm tu ok la..Tapi kan.."saya" ada permintaan..Kalau betul-betul awak "setia" dengan "saya", mesti awak sanggup kan?

Diriku
: Permintaan?? Sanggup?? Apa tu??

"T": Kalau awak berani..sanggup tak awak tinggalkan FB demi "saya"?

Diriku: Tinggal FB?? What means??

"T": Offline personal FB tu..selama 1 bulan..mcmn?sanggup tak?

Diriku: ermmm..1 bulan tu (lama jgk..)
Ok2..sanggup je...demi "awak"..

"T": Bagus2..selama sebulan awak mesti "setia" dgn "saya"..Janji tau!! Coz nie demi KEJAYAAN awak..

Saya: Baik..saya pegang janji nie..


DEMI "T" KU SANGGUP..


SIAPA "T"???
(Jangan fikir nama org yer..)


DIALAH..



TESIS

TESIS

TESIS



* kpd kwn2, fb ku kembali online pada 1/12..
Jumpa lagi..daaaa~~~~~~

1 comment:

  1. Demi T ku juga..
    tp, jika terpisah dengan T,
    terpisah juga daku dengan dunia luar...
    nak count-down gak la...

    ReplyDelete

HEALTHY R US

HEALTHY R US
Saya suka jenguk blog nie...Jom la jenguk...

SENTIASA UNIK BERSAMA UNIC

SEKALI INTIM TERUS INTEAM