Anda suka lawat blog ini?

Teman Bicara Hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 July 2009

Majlis Konvokesyen ke 7 UMT...

15/7/09..tarikh yg akan aku ingat..Syukur alhamdulillah..akhirnya aku berjaya mengenggam segulung ijazah yg aku idamkan selama 23thn..dan merupakan hadiah bermakna buat mak n ayahku yg byk memberi sokongan sepanjang 3thn aku di umt.. Time nie ramai kwn2 yg aku jumpa..rindu sgt2 kat mereka..ada yg dah kerja, further study..yg bertunang pun ada..Sesi konvo aku bermula sebelah ptg..Pukul 12 aku dah dtg dgn parents coz nak ambil gmbr studio..Sambil2 tu sempat la bergambar dgn kwn2...




Kenangan bersama mereka takkan ku lupakan...

...MISS U ALL...


No comments:

Post a Comment

HEALTHY R US

HEALTHY R US
Saya suka jenguk blog nie...Jom la jenguk...

SENTIASA UNIK BERSAMA UNIC

SEKALI INTIM TERUS INTEAM